Jämi Show ryhmänäyttelyihin 29.6. ja 30.6.2024 ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset viimeistään 31.5.2024 / 9.6.2024 mennessä.
(1.6.2024-9.6.2024 välillä vain online-ilmoittautuminen)

Ilmoittautuminen näyttelyyn tulee tehdä joko postitse tai internetissä.

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta.

Online-ilmoittautuminen osoitteessa www.showlink.fiILMOITTAUDU NÄYTTELYYN

Online-ilmoittautumisesta tulee aina vahvistus sähköpostiisi. Jollet saa vahvistusta, ota välittömästi yhteyttä riitta.peurala@gmail.com tai raine.kienokoski@saunalahti.fi .

Tarkista ilmoittautumisesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka.
Netti-ilmoittautuminen maksetaan verkkopankilla tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä. Tai postitse Kennelliiton ilmoittautumislomakkeella, kopio maksukuitista mukaan liitettynä, osoitteella:

Jämi Show 2024
c/o Riitta Peurala,
Ainonkatu 7,
38710 Kankaanpää

Kaikki näyttelykutsut tullaan lähettämään sähköisesti. Kutsuja ei lähetetä postitse.

Ilmoittautumismaksut

Ilmoittautumismaksut 31.5.2024 mennessä:
ilmoittautumismaksu 39 €
saman omistajan 2. jne koira 37 €
pennut ja veteraanit 37 €
yli 10v veteraanit veteraaniluokassa 25 €

Ilmoittautumismaksut 1.6.–9.6.2024 välisenä aikana: ilmoittautumismaksu 50 € / koira, kaikki luokat

Kirjeenä lähetettävien ilmoittautumisten maksut tulee suorittaa tilille IBAN: FI42 5070 0420 0753 96
Viite: 1020241
BIC : OKOYFIHH
Saaja: Jämi Show

Ilmoittautumisia koskevat tiedustelut arkisin klo18:00 – 21:00:
Riitta Peurala puh. +358 44 572 4257 / riitta.peurala@gmail.com tai
Raine Kienokoski +358 400 591 398 / raine.kienokoski@saunalahti.fi

Kehätoimitsijat: iskk.nayttelyt@gmail.com

Harjoitusarvostelijat ja muut tiedustelut:
Raine Kienokoski +358 400 591 398 /raine.kienokoski@saunalahti.fi

Myyntipaikkatiedustelut:
Justiina Uusihonko +358 45 257 8050 / jjustiina@hotmail.com

Näyttelypaikkaa koskevat tiedustelut:
Tomi Heikkilä puh. +358 44 572 2370 / tomi.heikkila@vatajankoski.fi

Mainitsethan tiedustelussasi / sähköpostissasi näyttelyn nimen sekä koiran rekisterinumeron, jota tiedustelu koskee. Jollet saa ilmoittautumisestasi vahvistusta sähköpostiisi tunnin kuluessa, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkasta ilmoittautumisesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka.

Lisätietoja

Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen koiraa ei voida siirtää toiseen luokkaan (ellei kysymyksessä ole järjestäjästä johtuva virhe). Uros, jolla ei ole normaalit kivekset saa hylätyn.

Huom! Alennuksen (saman omistajan toinen jne. koira) saaminen edellyttää, että ilmoittautuminen tehdään samalla netti-ilmoittautumiskerralla. Samaksi omistajaksi tulkitaan ilmoittautumistapahtuman ensimmäiselle koiralle ensimmäiseksi omistajaksi merkitty henkilö.

Pelkkä näyttelymaksun suoritus ei ole ilmoittautuminen! Ilmoittautumisen voi tehdä vain vahvistettuna netti-ilmoittautumisena. Myöhästyneitä ilmoittautumisia ei hyväksytä mukaan näyttelyyn.

Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan. Suomen lain vastaisesti typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn. Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty. Tunnistusmerkintä on pakollinen Kennelliiton virallisissa näyttelyissä, kokeissa ja kilpailuissa.

Antidoping-valvonta Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita. Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa KENNELLIITTO / ANTIDOPING